محمد علیزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: بر خلاف ذهنیت ابتدایی مخاطبان از نام کانون ارزیابی، این کانون اشاره به یک بستر مکانی ندارد بلکه به فرایندی اطلاق می شود که جهت ارتقای سطح داخلی و توسعه کارکنان توسط سازمان ها و به صورت مستمر به کار گرفته می شود. در کانونهای ارزیابی، تمرینات و ابزارهای نوینی مدنظر قرار می گیرد که به واسطه آنها، توانایی و استعداد کارکنان در هر دوجنبه کمی و کیفی مورد سنجش قرار گرفته و خروجی آن نیز چابک سازی و ارتقای آن مجموعه خواهد بود. شبیه سازی جنبه های مختلف محیط کار با تکیه برچالشها و موقعیتهایی که ممکن است یک مجموعه یا کارمند در آینده با آن رو به رو شود، به مدیران امکان می دهد که شناخت بیشتری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در مجموعه مدیریتی خود پیدا کنند.
مدیر عامل موسسه رشد سرمایه انسانی ایرانیان (رسا) افزود:برگزاری موثر کانونهای ارزیابی به عنوان یک استراتژی مدیریتی کلان مورد توجه برخی دستگاهها و ادارات قرار گرفته و قطعا فراگیری و تثبیت آن، ثمرات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی در تامین اهداف تعیین شده سازمانها خواهد داشت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان